نمایشگاه دوربین و دوربین های مخفی مینی دی وی

فروش انواع دوربین و دوربین های مخفی مینی دی وی

نمایشگاه دوربین و دوربین های مخفی مینی دی وی

فروش انواع دوربین و دوربین های مخفی مینی دی وی

  • ۰
  • ۰

دوربین های مینی دی وی می تواند سیمی یا بی سیم باشد برای مثال یک دوربین مخفی بی سیم می تواند یک سیگنال ویدئویی را به یک گیرنده در فاصله کم که در آن تصاویر ممکن است مشاهده یا ضبط شوند انتقال دهد.دوربین مینی دی وی  MD81-S تصاویر را از طریق Wi Fi و اینترنت توسط گوشی همراه می توانید مشاهده کنید.دوربین مینی دی وی مدل MD81-S قادر به ضبط فیلم و تصاویر به فرمت دی وی می باشد.دوربین های کوچک بی سیم دوربین هایی هستند که در حافظه داخلی ضبط نمی کنند. یک دوربین مینی دی وی بی سیم می تواند ویدیو را به صورت آنلاین پخش کند و یا ممکن است ویدئو را به یک گیرنده و یا به یک کارت حافظه داخلی یا DVR ، انتقال دهد. همچنین می توانید با اتصال تلفن همراه به دستگاه بدون نیاز به آی پی از طریق وای فای راحت و آسان تصاویر ذخیره شده خود را تماشا کنید که یکی از بهترین ویژگی های دوربین مینی دی وی مدل MD81-S است.



بررسی تخصصی دوربین مینی دی وی مدل MD81-S

از نظر طراحی و ساخت

بدنه فلزی و ابعاد و وزن کوچک و مناسب دوربین مینی دی وی MD81-S یکی از مهمترین مشخصه های این دستگاه می باشد زیرا با استفاده از این دوربین آسان و قابل حمل می توانید به راحتی عکس و فیلم برداری کنید.از نظر طراحی ، لنز دوربین مینی دی وی MD81-S در جلو ، صفحه اصلی آن است.دوربین مینی دی وی مدل MD81-S دارای کلید MODE و کارت حافظه است که در سمت راست دستگاه قرار دارند و همچنین کلید ON/OFF دوربین در سمت چپ آن دیده می شود.

  • ۹۷/۰۴/۳۰
  • ادمین گیلار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی