نمایشگاه دوربین و دوربین های مخفی مینی دی وی

فروش انواع دوربین و دوربین های مخفی مینی دی وی

نمایشگاه دوربین و دوربین های مخفی مینی دی وی

فروش انواع دوربین و دوربین های مخفی مینی دی وی

۳۰ مطلب در تیر ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

علاقه مندان به عکاسی و فیلم برداری به طور یقین انواع مختلفی از دوربین ها را خریداری  و کار با آن ها را تجربه کردند. با پیشرفت تکنولوژی و تولید دوربین های چاپ سریع  پولاروید به سرعت میان کاربران محبوب شد و مورد توجه همه قرار گرفت.شما در نظر بگیرید ، زمانی که از سوژه مورد نظر عکس برداری کرده اید بلافاصله می توانید با استفاده از دوربین چاپ سریع پولاروید مدل Z2300 تصویر ضبط شده خود را مشاهده کنید و به چاپ برسانید.این دوربین چاپ سریع با کیفیت بالا عکاسی می کند که از مشخصه های بارز آن به حساب می آید.



عملکرد کلی دوربین چاپ سریع پولاروید مدل Z2300

این دوربین پولاروید سنسور دار دارای ال سی دی 0.3 است و با کیفیت اچ دی و رزولوشن 720P فیلم برداری می کند و همچنین با بهره گیری از جوهر و کاغذ عکس زینک  ZINK Zero Ink  و در ابعاد 3*2 تصاویر را به چاپ می رساند و لازم به ذکر است که تمام تصاویر ثبت شده در کارت حافظه دستگاه ذخیره می شود و قابل ارتقا تا 32 گیگا بایت می باشد.دوربین چاپ سریع پولاروید مدل Z2300 دارای حالت عکس پاسپورت است که به شما این امکان را می دهد تا یکی از نه اندازه عکس های استاندارد گذرنامه را انتخاب کنید و بلافاصله در هر جایی که هستید ، آن را چاپ کنید که این امر هم از هزینه زیاد و هم از اتلاف وقت صرفه جویی می کند.این دوربین پولاروید در برابر لکه و آب بسیار مقاوم است.با استفاده از دوربین چاپ سریع پولاروید مدل Z2300 می توانید تصاویر را به کامپیوتر و ... متصل کنید و عکس ها را ویرایش کرده و سپس چاپ کنید.

  • ادمین گیلار
  • ۰
  • ۰

سیستم دوربین خودرو با G-Sensor نصب می شود که در زمان تصادف ، آن لحظه را به طور خودکار ثبت می کند و همچنین با ردیاب GPS قادر به ذخیره آن در کارت حافظه micro SD برای دسترسی آسان تر می باشد. دوربین دیجیتال پولاروید مدل PD-E53 H با کیفیت فول اچ دی از محصولات شرکت پولاروید ، که از این دوربین می توانید برای ضبط لحظات مهم و در زمان رانندگی در خودرو استفاده کنید.دوربین پولاروید Full HD به راحتی در ماشین نصب می شود.بهتر است بدانید وضوح رنگ صفحه نمایش دوربین فول اچ دی خودرو 2 است.دوربین کامپکت با قابلیت ردیابی علاوه بر فیلم برداری ، قابلیت عکس برداری با کیفیت بالا و ضبط صدا دارد.از دیگر ویژگی های مهم این دوربین این است که تصاویر ضبط شده را می توان در کارت حافظه ذخیره کرد و با اتصال به کامپیوتر و ... به راحتی آن ها را مشاهده کرد.



معرفی کلی دوربین پولاروید مدل PD-E53 H با کیفیت فول اچ دی 

طراحی و شکل ظاهری دوربین کامپکت فول اچ دی 

در قسمت جلوی دوربین کامپکت Full HD صفحه نمایش و در کنار آن میکروفون قرار دارد.در سمت چپ دوربین کامپکت فول اچ دی  دکمه روشن / خاموش و تغییر حالت تعبیه شده که به کمک این کلید می توانید از تصادفات جلوگیری کنید و لحظات هیجان انگیز رانندگی را ضبط کنید.این دوربین به راحتی در شیشه جلوی ماشین نصب می شود.در بالای دوربین پولاروید با ردیابی جی پی اس ، محل اتصال پایه دوربین مشخص شده و این دوربین کوچک بسیار زیبا و منحصر به فرد طراحی شده است.

  • ادمین گیلار
  • ۰
  • ۰

دوربین پولاروید مدل iE-090 از محصولات شرکت پولاروید برای علاقه مندان به تصویربرداری با قابلیت عکاسی و فیلم برداری طراحی و تولید شده است .دوربین کامپکت iE-090 با ساختاری سخت و طراحی منحصر به فرد دو صفحه ای در اختیار کاربران قرار گرفته تا لحظات زیبا و خاطر انگیز خود را ضبط و ثبت کنند.این دوربین سنسور دار از ویژگی ضد آب برخوردار است که به عنوان یک دوربین ورزشی پولاروید می توان از آن استفاده کرد.زاویه گسترده لنز دوربین 4 برابر زوم دیجیتال برای ضبط تصاویر در این دوربین پولاروید تعریف شده است.


بررسی تخصصی دوربین پولاروید مدل iE-090 با قابلیت فیلم برداری

طراحی و شکل ظاهری دوربین پولاروید مدل iE-090 

 دوربین پولاروید مدل iE-090 با قابلیت فیلم برداری با طراحی زیبا و در رنگ های مختلف در اختیار کاربران قرار گرفته است.برای شروع تصویر برداری و تغییر حالت کلید هایی بالای دوربین تعبیه شده که با فشار دادن هر کدام از آن ها می توانید از لحظات زیبا فیلم برداری و یا عکاسی کنید.این دوربین ورزشی پولاروید در پشت و جلوی خود صفحه ال سی دی دارد که این مشخصه می تواند دوربین مدل iE-090 را از دیگر محصولات پولاروید متمایز کند.

  • ادمین گیلار
  • ۰
  • ۰

دوربین پولاروید Cube با قابلیت فیلم برداری از محصولات شرکت پولاروید ، مجهز به یک آهنربای داخلی است که با استفاده از این آهنربای تعبیه شده در دوربین پولاروید در هر سطح فلزی قابل نصب است و به راحتی می توان از آن استفاده کرد.دوربین کامپکت علاوه بر فیلم برداری ، قابلیت عکس برداری با کیفیت بالا دارد.یکی از ویژگی های مهم این دوربین این است که تصاویر ضبط شده را می توان در کارت حافظه ذخیره کرد و با اتصال به کامپیوتر و ... به راحتی آن ها را مشاهده کرد.

بررسی اجمالی دوربین ورزشی دوربین پولاروید Cube 

طراحی و شکل ظاهری 

این دوربین پولاروید قرمز رنگ طراحی و تولید شده است.بدنه این دوربین ورزشی طوری در نظر گرفته شده که می توان گفت ضد ضربه است زیرا بسیار مقاوم طراحی شده است.برای تصویر برداری ، برای ثبت تصاویر از کلید تعبیه شده بر روی بدنه مقاوم دوربین کامپکت استفاده می شود که توسط همین کلید قادر به ثبت تصاویر زیبایی خواهیم بود و با فشار دوباره همین دکمه می توان عمل فیلم برداری را متوقف کرد.


عملکرد سخت افزاری دوربین پولاروید Cube با قابلیت فیلم برداری

همان طور که در بالا گفته شد دوربین کوچک مکعبی پولاروید ، با کیفیت Full HD تصویر برداری می کند که رزولوشن فیلم برداری آن p 1080 و عکس برداری آن 4 تا 6 مگاپیکسل می باشد.دوربین پولاروید کوچک دارای پورت USB است و با استفاده از همین کابل نیز شارژ می شود.وجود سنسور CMOS از دیگر ویژگی های مهم این دوربین ورزشی می باشد.دوربین کوچک ورزشی Cube می تواند تصاویر ثبت شده را بر روی کارت حافظه تا ظرفیت 32 گیگا بایت ذخیره کند.


نتیجه گیری و مقایسه دوربین های کوچک پولاروید


با توجه به مطالب گفته شده می توان نیتجه گرفت که ، دوربین کوچک محصول پولاروید با توجه به ابعاد و اندازه کوچک خود به عنوان دوربین ورزشی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و از کیفیت بالای فیلم برداری برخوردار است که این ویژگی یکی از مهم ترین مشخصه ها برای کاربران محترم می باشد.شباهت های این دسته از دوربین های کامپکت بسیار بیشتر از تفاوت های آن ها است.



ویژگی های کلی دوربین پولاروید Cube


پشتیبانی از کارت حافظه

فیلمبرداری Full HD

زوم اپتیک 10 برابر

سنسور CMOS

طراحی زیبا

بدنه مقاوم

  • ادمین گیلار
  • ۰
  • ۰

دوربین پولاروید فول اچ دی باردیاب GPS از محصولات شرکت پولاروید ، که از این دوربین می توانید برای ضبط لحظات مهم و در زمان رانندگی در خودرو استفاده کنید.دوربین پولاروید Full HD به راحتی در ماشین نصب می شود.بهتر است بدانید وضوح رنگ صفحه نمایش دوربین فول اچ دی خودرو 2.4 است.دوربین کامپکت با قابلیت ردیابی علاوه بر فیلم برداری ، قابلیت عکس برداری با کیفیت بالا دارد.از دیگر ویژگی های مهم این دوربین این است که تصاویر ضبط شده را می توان در کارت حافظه ذخیره کرد و با اتصال به کامپیوتر و ... به راحتی آن ها را مشاهده کرد.سیستم دوربین خودرو با G-Sensor نصب می شود که در زمان تصادف ، آن لحظه را به طور خودکار ثبت می کند و همچنین با ردیاب GPS قادر به ذخیره آن در کارت حافظه micro SD برای دسترسی آسان تر می باشد. 



معرفی اجمالی دوربین پولاروید فول اچ دی با ردیاب

طراحی و شکل ظاهری دوربین کامپکت 

در قسمت جلوی دوربین کامپکت Full HD صفحه نمایش آن قابل مشاهده است که در پایین دکمه ثبت وقایع تعبیه شده که به کمک این کلید می توانید از تصادفات جلوگیری کنید و لحظات هیجان انگیز رانندگی را ضبط کنید.این دوربین به راحتی در شیشه جلوی ماشین نصب می شود.در پشت دوربین پولاروید با ردیابی جی پی اس لنز و محل اتصال پایه دوربین به چشم می آید.این دوربین کوچک بسیار زیبا و منحصر به فرد طراحی شده است.


سخت افزار دوربین کامپکت با ردیاب GPS

دوربین  پولاروید با ردیاب مدل PD-G55H با در اختیار داشتن باتری لیتیوم دار قوی قادر به تصویر برداری به مدت طولانی است.دوربین پولاروید با زاویه دید فوق العاده 256 درجه می تواند زوایای گسترده ای را پوشش دهد.کیفیت وضوح تصویر این دوربین کوچک یا صفحه نمایش ال ای دی 2.5 اینچ می باشد.همان طور که در بالا گفته شد دوربین کوچک پولاروید ، با کیفیت بالا و سرعت 30 فریم بر ثانیه تصویر برداری می کند که روزلوشن فیلم برداری دوربین کامپکت کوچک 1080P و عکس برداری آن 2592x1944 است.دوربین کوچک فول اچ دی داش مدل PD-G55H می تواند تصاویر گرفته شده را بر روی کارت حافظه تا ظرفیت 32 گیگا بایت ذخیره کند و با اتصال به سیستم های مختلف اطلاعات ضبط شده را نمایش می دهد.دوربین پولاروید کوچک دارای پورت USB است و با استفاده از همین کابل نیز شارژ می شود.

 

ویژگی زنگ هشدار در دوربین پولاروید فول اچ دی با ردیاب

این دوربین کوچک علاوه بر سنسور GPS و G، PD-G55H دارای ویژگی ایمنی اختیاری است که شما می توانید از آن به بهترین شکل بهره مند شوید. به عنوان مثال، دوربین پولاروید جی پی اس دارای مشخصه هایی است که در زمان خطا و اشتباه در رانندگی اعم از سرعت زیاد و ... با به صدا در آمدن زنگ هشدار به شما اخطار می دهد.شما همچنین می توانید حد مجاز سرعت بالا را تنظیم کنید، و اگر دوربین دیش تشخیص دهد که شما فراتر از آن نقطه شتاب آورده اید، زنگ هشدار می دهد.اگر فرزند شما از ماشین استفاده می کند، و شما هنوز کاملا به توانایی رانندگی او مطمئن نیستید، شما می توانید این فناوری هشدار را روشن کنید. سپس شما می توانید کارت SD را که تمام لحظات در آن ثبت گردید را مشاهده کنید و از سرعت فرزندتان مطلع شوید.


شباهت های این دسته از دوربین های کامپکت بسیار بیشتر از تفاوت های آن ها است.با توجه به مطالب گفته شده می توان نیتجه گرفت که ، دوربین پولاروید فول اچ دی با ردیاب جی پی اس مدل PD-G55H از کیفیت بالای فیلم برداری برخوردار است که این ویژگی یکی از مهم ترین مشخصه ها برای کاربران محترم می باشد.تفاوت این دستگاه با دوربین های پولاروید مکعبی در فناوری ردیاب جی پی اس است.به عنوان نمونه: دوربین مکعبی پولاروید قرمز ، دوربین کوچک پولاروید به رنگ مشکی و دوربین کوچک پولاروید ، دوربین اکشن فاقد تکنولوژی ردیاب GPS هستنددر صورتی که دوربین پولاروید فول اچ دی از این فناوری مهم برخوردار است.اما این دوربین با وجو ردیابی فاقد وای فای می باشد در حالی که دوربین های ذکر شده دارای WiFi می باشند.

  • ادمین گیلار
  • ۰
  • ۰

دوربین ورزشی مینی دی وی ضد آب Full HD SPORT تا عمق 10 متری یکی دیگر از دوربین های کوچک است. این دوربین مینی دی وی ضد آب با وجود ریز و کوچک بودن خود بسیار کاربردی ، حرفه ای و مناسب برای رشته های ورزشی است طوری که می تواند جایگزین مناسبی به جای دوربین های ورزشی GoPro باشد. یکی از مهمترین مشخصه های دوربین مینی دی وی  Full HD ، ضد آب بودن آن تا عمق 10 متری است که در کاربردهای ورزشی یا تفریحی می تواند کاربرد زیادی داشته باشد. دوربین مینی دی ورزشی DV Sport ، تصاویری با کیفیت فول اچ دی ارائه می دهد و مجهز به حسگر مادون قرمز است که در مکان های بسیار تاریک حتی در صورتی که نور کافی نیست می تواند به راحتی و با کیفیت فول اچ دی فیلم برداری کند و تصاویر و فیلم هایی با کیفیت به شما تحویل دهد. پورت یو اس بی و اتصال آن به کامپیوتر از دیگر ویژگی های این دوربین ورزشی ضد آب می‌باشد. دوربین مینی دی وی با اتصال به کامپیوتر به عنوان وب کم مورد استفاده کاربران قرار می گیرد.با دوربین ورزشی ضد آب فول اچ دی می توانید دنیای زیر آب را تجربه کنید و از آن لذت ببرید.


بررسی تخصصی دوربین ورزشی مینی دی وی ضد آب Full HD SPORT

از نظر طراحی ساختار

این دوربین از نظر شکال ظاهری دارای یک بدنه فلزی محکم در برابر ضربه ، اندازه کوچک و قابل حمل و نقل آسان است که در قسمت چپ این دستگاه دکمه های ON / OFF و دکمه MODE در بالا سمت راست دوربین قرار دارد.همچنین دکمه ok در بالا و لنز های آن بر روی صفحه دوربین است.این دستگاه دارای 6 چراغ های ال ای دی (دید در شب )که بر روی صفحه ، اطراف لنز قابل مشاهده است.محل قرار گرفتن کارت حافظه TF دوربین در قسمت پایین ، سمت چپ  و پورت یو اس بی دوربین در پایین آن وجود دارد.


سخت افزار دوربین

دوربین ورزشی مینی دی وی با کیفیت Full HD ضد آب تا عمق 10 متر با شما به زیر آب می رود و تصاویری با کیفیت بی نظیر را ثبت کند.کارت حافظه دوربین مینی دی وی فول اچ دی ورزشی قادر است تا 32 گیگابایت را پشتیبانی کند که خود از مزیت های آن به شمار می رود. همچنین این دوربین از باتری لیتیوم دار و میکروفون ساخته شده است.پورت یو اس بی در این دوربین مینی دی وی و اتصال آن به کامپیوتر و یا لپ تاپ موجب می شود تا تصاویر و فیلم های خود را به آسانی مشاهده کنید و همچنین شما می توانید با این دوربین برای مشاهده فیلم ها و تصاویر از رم دستگاه و اتصال آن به کامپیوتر استفاده کنید.با فشردن کلید ON و یا دکمه OK دستگاه در زمان شارژ هم به کار کردن خود ادامه می دهد.


عملکرد دوربین ورزشی مینی دی وی ضد آب Full HD SPORT

دوربین ورزشی مینی دی وی ضد آب Full HD SPORT قابلیت فیلم برداری با کیفیت فول اچ دی و رزولوشن 1080*1920 و سرعت بالا 30 فریم در ثانیه را دارد، کیفیت تصاویر این دستگاه 240*320 می باشد.همچنین این دوربین تصاویر با کیفیت و با رنگ های متفاوت 12 پیکسلی ارائه می دهد.و این دستگاه فیلم برداری کوچک از سیستم عامل ویستا پشتیبانی می کند که یکی ار ویژگی های برتر آن است.


جمع بندی و مقایسه

این دوربین مینی دی وی Full HD ضد آب تا حدود 120 دقیقه می تواند فیلم برداری کند در صورتی که دوربین مینی دی وی مدل DV QQ6 می تواند تا 80 دقیقه فیلم بگیرد که این دلیل ، خود یکی از وجه تمایز این دو دوربین می شود ، البته اگر از نظر میزان زمان فیلمبرداری دوربین ها را بخواهیم مقایسه کنیم دوربین مینی دی وی مدل MD81-S تا 24 ساعت قادر است فیلم برداری کند و همچنین دوربین مینی دی وی Full HD  ضد آب است در صورتی که دو دوربین گفته شده فاقد این ویژگی می باشند.


ویژگی های کلی دوربین ورزشی مینی دی وی ضد آب Full HD SPORT

1-ضبط ویدئو و عکاسی به صورت فول اچ دی حتی در نور کم

2-فیلم برداری با کیفیت Full HD و رزولوشن  1080*1920

3-دارای باتری لیتیوم دار

4-ارائه تصاویر 12 مگا پیکسلی

5-قابلیت ضد آب تا عمق 10 متر

6-دارای کارت حافظه

7-مجهز به حسگر مادون قرمز

  • ادمین گیلار
  • ۰
  • ۰

 دوربین V380 یک دوربین Wi-Fi به صورت P2P (نقطه به نقطه) و ابری است. و می‌تواند صدا و تصویر را به نقطه‌ای دیگر (موبایل) بفرستد و یا می‌تواند صدا و تصویر را در بستر اینترنت ارسال کند و اگر در نقطه‌ای دیگر به اینترنت متصل باشیم، این صدا و تصویر را دریافت می کنیم.

دوربین دارای حافظه‌ای است که می‌توان با موبایل، دستور ضبط صدا یا تصویر برای آن ارسال کرد. علاوه بر آن یک بلندگو هم دارد که می‌توان از طریق موبایل از هر نقطه‌ای، پیامی برای دوربین ارسال کرد. موقع اتصال به دوربین یک نام کاربری و رمز مشخص می‌شود، برای همین دیگر نیاز به نگرانی در مورد هک شدن این محصول توسط گوشی نیست.



دوربین وای‌فای برای انتقال فیلم و عکس به دو صورت عمل می‌کند:


۱. انتقال تصویر به موبایل به طور وایرلس و مستقیم، از طریق وای‌فای موبایل به دوربین


۲. انتقال تصویر از دوربین به موبایل یا کامپیوتری دیگر از طریق مودم وای‌فای و بستر اینترنت


دوربین وای‌فای و انتقال تصویر غیر قابل هک است و صدا و تصویر را به طور همزمان بر روی موبایل و کامپیوتر انتقال می‌دهد. این دوربین وای‌فای مجهز به سیستم انتقال صدا از موبایل به دوربین است و برای گوشی‌های اندروید و اپل نرم‌افزار مخصوص دارد. به وسیله دوربین انتقال تصویر می‌توان تصاویر را در هر نقطه دنیا و بدون محدودیت مشاهده کرد.


طریقه کار با دوربین انتقال دهنده صدا و تصویر وای فای

کافی است این دوربین را به وسیله کابل USB به شارژر یا هر خروجی USB دیگر مثل کامپیوتر یا ضبط ماشین وصل کرد، سپس آن را روشن کرده از طریق موبایل به آن وصل شد و دوربین را بر اساس پسورد مودم Wi-Fi خود باید کانفیگ کرد. بعد از این مراحل می‌توان به دو روش از این دوربین استفاده کرد. یکی بصورت P2P یعنی ارتباط موبایل با دوربین، بدون نیاز به اینترنت و یا مودم Wi-Fi ولی در فاصله محدود. و روش دیگر استفاده از مودم Wi-Fi و ارسال تصویر روی بستر اینترنت و دریافت تصویر روی موبایل از هر مکانی که اینترنت وجود داشته باشد، بدون محدودیت فاصله.


مشخصات دوربین وای فای و انتقال تصویر اینترنتی V380

دیدن تصویر دوربین در هر نقطه دنیا بدون محدودیت

فیلم‌برداری

عکس‌برداری

دید در شب

انتقال همزمان صدا و تصویر بر روی موبایل و کامپیوتر

بدون نیاز به تنظیم آی‌پی و یا هر تنظیمات دیگر

دارای نرم افزار برای گوشی اپل و اندروید

غیر قابل هک

رم خور تا ۳۲ گیگابایت و ضبط صدا و تصویر با کنترل از راه دور

سیستم انتقال صدا از موبایل به دوربین

دارای سیستم Motion Detection

  • ادمین گیلار
  • ۰
  • ۰

دوربین وای فای ip هوشمند 2016

دوربین وایرلس دوربین WiFi دوربین ip دوربین کنترل از راه دور

با استفاده از اپلیکیشن این دوربین هر لحظه تمامی اتفاقات را روی موبایل خود چک کنید…

این دوربین یک دوربین WiFi  به صورت P2P و ابری می باشد می باشد یعنی هم صدا و تصویر را به نقطه ای دیگر (موبایل ) می فرستد و هم می تواند صدا و تصویر را در بستر اینترنت ارسال کند و ما در نقطه ای دیگر که با موبایل به اینترنت متصل باشیم این صدا و تصویر را دریافت کنیم.

طریقه کار به این صورت است که شما این دوربین را به وسیله کابل USB به شارژر یا هر خروجی USB دیگر مثل کامپیوتر یا ضبط ماشین وصل می کنیم سپس آن  را روشن کرده از طریق موبایل  به آن وصل می شوید و دوربین را بر اساس پسورد مودم WiFi خود کانفیگ می کنیم حال می توانیم در دو مد از این دوربین استفاده کنیم یکی بصورت P2P یعنی ارتباط موبایل با دوربین بدون نیاز به اینترنت و یا مودم WiFi ولی در فاصله محدود و مد دیگر استفاده از مودم WiFi و ارسال تصویر روی بستر اینترنت و دریافت تصویر روی موبایل از هر مکانی که اینترنت داشته باشیم بدون محدودیت فاصله.

دوربین دارای رم داخلی می باشد که می توانید با موبایل دستور ضبط صدا یا تصویر برای آن ارسال کنید .

دوربین حتی قابلیت دید در شب هم دارد .

دوربین هوشمند 2016 دارای یک بلندگو نیز می باشد که می توانیم از طریق موبایل از هر نقطه ای پیامی برای دوربین ارسال کنیم و دوربین آن را پخش کند.

دوربین دارای حالت تشخیص حرکت می باشد به این صورت که اگر کسی از جلوی آن حرکت کند دوربین به مانند یک دزدگیر روی گوشی شما آلارم حرکت می فرستند و شما می توانید تصویر را در همان لحظه مشاهده کنید .

موقع اتصال به دوربین شما یک نام کاربری و رمز مشخص می کنید پس نگران هک آن توسط گوشی دیگر نباشید.

  • ادمین گیلار
  • ۰
  • ۰

با دوربین هوشمند اسمارت S18 می‌توان تصویر و صدای محیط اطراف دوربین را به صورت زنده مشاهده کرد. علاوه بر این می‌توان تصاویر را از طریق اینترنت بر روی موبایل و یا کامپیوتر به تمام نقاط جهان انتقال داد. این دوربین مجهز به سیستم دید در شب است و در نور کم و یا تاریکی مطلق به خوبی فیلم‌برداری می‌کند تا هیچ حرکتی حتی در تاریکی هم از چشم مخفی نماند.



بررسی تخصصی دوربین هوشمند اسمارت S18 

عملکرد سخت افزاری دوربین هوشمند

دوربین هوشمند اسمارت S18 دارای ابعاد و اندازه یک موبایل کوچک (۴ اینچی) است و به راحتی قابل مخفی کردن از چشم سارقان است، مصرف کم برق نیز از مزایای دیگر این محصول است. این دوربین دارای سنسور حرکتی است. اگر این سنسور فعال باشد با دریافت هر گونه سیگنال توسط سنسور حرکتی، دوربین شروع به فعالیت کرده و در صورت ساکن بودن محرک به حالت آماده به کار یا انتظار (Standby) در می‌آید. دوربین اسمارت دارای نرم‌افزار اختصاصی برای سیستم‌های ویندوز (Windows)، اندروید (Android) و مک (Mac OS X) است و از طریق تمامی کامپیوترها و موبایل‌ها وتبلت‌ها می‌توان به این دوربین متصل شد.


دوربین هوشمند اسمارت S18 نیازی به DVR ندارد. به جای صرف هزینه هنگفت برای خرید UPS (منبع تغذیه الکترونیکی بدون وقفه) تنها با نصب باتری مخصوص دوربین S18 حتی در زمان قطعی برق نیز می‌توان تصویربرداری کرد و هیچ تصویری را از دست نداد. زاویه دید فیلم‌برداری دوربین ۱۲۰ درجه است و با یک دوربین می‌توان فضای بسیاری را پوشش داد.


کارکردن با این دوربین هوشمند وایرلس بسیار ساده است، به طوری که به محض اتصال دوربین به برق، ضبط تصویر و صدا بدون انجام هرگونه تنظیم خاصی آغاز می‌شود و با این دوربین همیشه آرشیو ۲۰ روزه در دسترس است.


ویژگی‌های فنی دوربین تصویر (IP Camera)

انتقال تصویر به تمام نقاط جهان از طریق اینترنت بر روی موبایل و کامپیوتر

دارای سنسور حساس به حرکت

بدون نیاز به دستگاه DVR

۱۶ گیگابایت حافظه داخلی

قابلیت دید در شب

بی‌سیم

دارای باطری

مصرف بسیار کم برق

  • ادمین گیلار
  • ۰
  • ۰

علت بالا بودن قیمت دوربین مینی دی وی MD80 در این سایت اصل بودن آن هست !


دوربین مینی دی وی اصل دارای ظاهر و کارایی کاملا متفاوتی از مینی دی وی هایی هست که از روی مدل اصلی کپی برداری شدند !


دوربین مینی دی ویMD80 اصل و طرح هر دو دارای سنسور صدا هستند !


مدت زمان فیلمبرداری دوربین مینی دی وی اصلی حداقل سه برابر دوربین مشابه هست!


بدنه دوربین مینی دی وی ام دی هشتاد اصل فلزی و ضد ضربه هست اما مدل مشابه بدنه پلاستیکی داره !


دوربین مینی دی ویMD80 اصلی دارای گارانتی تعویض هست اما مدل مشابه گارانتی نداره !


دوربین مینی دی وی اصل قابلیت فیلمبرداری در سرعت بالا رو داره اما دوربین طرح نه !


دوربین مینی دی ویMD80 اصل جهت تنظیم سنسور دارای دکمه VOX هست و به آسانی با آن و آف کرده قابل تنظیم هست . اما دکمه دوربین مینی دی وی طرح MODE هست و فشاری !


وزن دوربین مینی دی وی ام دی هشتاد اصلی 50 گرم و وزن دوربین مشابه به دلیل پلاستیکی بودن ، 17 گرم هست !


روی جعبه دوربین مینی دی وی اصلی کاملا مدل آن قید شده اما روی جعبه دوربین غیر اصل هیچ نشانی از مدل MD80  وجود نداره !


  • ادمین گیلار