نمایشگاه دوربین و دوربین های مخفی مینی دی وی

فروش انواع دوربین و دوربین های مخفی مینی دی وی

نمایشگاه دوربین و دوربین های مخفی مینی دی وی

فروش انواع دوربین و دوربین های مخفی مینی دی وی

۸ مطلب در مرداد ۱۳۹۷ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

دوربین گوپرو H.264 ، عکس‌برداری و فیلم‌برداری را برای شما آسان‌ می‌سازد. با دوربین گوپرو H.264 می‌توانید باکیفیت 720p60 و 1080p30 فیلم‌برداری کنید. دوربین گوپرو  به‌یمن داشتن مشخصات بیِ‌نظیر، یکی از پرفروش‌ترین دوربین‌ها در سرتاسر جهان است. حالت QuickCapture دوربین گوپرو H.264 ، شما را قادر می‌سازد تنها با فشردن یک دکمه شروع به تصویر‌برداری کنید. حالت عکس‌برداری مستمر (Burst Photo) دوربین گوپرو H.264 امکان عکس‌‌برداری پی‌درپی 5 فریم بر ثانیه را فراهم می‌کند. دوربین گوپرو H.264 قابل پوشیدن، قابل نصب‌شدن بر روی انواع ماونت‌ها و همراه با محفظه‌ی ضدآب است. با این محفظه می‌توانید تا عمق 30 متری آب همچنان به تصویر‌برداری ادامه دهید. با عکس‌ها و ویدئو‌های تهیه‌شده با دوربین گوپرو H.264 مانند یک قهرمان بدرخشید.


کیفیت فیلم‌برداری دوربین گوپرو H.264

دوربین گوپرو جدید H.264 دارای قابلیت فیلم‌برداری خارق‌العاده است. صرفه‌نظر از کیفیت فیلم‌برداری که پیش‌ازاین بدان اشاره شد، حالت‌های تصویر‌برداری QuickCapture، SuperView و Auto Low Light امکان عکس‌برداری  و فیلم‌برداری به‌صورت حرفه‌ای در هر شرایطی فراهم می‌کند.

  • ادمین گیلار
  • ۰
  • ۰

دوربین پولاروید قرمز با وای فای از محصولات شرکت پولاروید ، مجهز به یک آهنربای داخلی است که با استفاده از این آهنربا دوربین کوچک پولاروید را در هر سطح فلزی می توان نصب کرد و به راحتی از آن استفاده کرد.دوربین کوچک پولاروید با قابلیت وای فای دارای کارت حافظه تا 8 گیگا بایت می باشد.دوربین کامپکت با وای فای علاوه بر فیلم برداری ، قابلیت عکس برداری با کیفیت بالا دارد که با ترکیب دوربین های کوچک مکعبی می توان تصاویر زیبایی که با کیفیت فول اچ دی ضبط کرد.این دوربین خاصیت ضد آب دارد که موجب می شود در ورزش مورد استفاده ورزشکاران قرار بگیرد.یکی از ویژگی های مهم این دوربین این است که تصاویر ضبط شده را می توان در کارت حافظه ذخیره کرد و با اتصال به کامپیوتر و ... به راحتی آن ها را مشاهده کرد.دوربین کوچک پولاروید با قابلیت وای فای این امکان را فراهم می کند که به راحتی به اینترنت دسترسی پیدا کنید.اتصال به مانت های مختلف مانند : اتصال دوربین پولاروید به دوچرخه ، کلاه ایمنی و ... از دیگر مزیت های این دوربین محسوب می شود.


بررسی تخصصی دوربین کوچک پولاروید قرمز دارای وای فای

طراحی و شکل ظاهری دوربین کوچک پولاروید با وای فای

دوربین پولاروید با وای فای به رنگ قرمز طراحی و تولید شده است.برای تصویر برداری ، برای ثبت تصاویر از کلید تعبیه شده بر روی بدنه مقاوم دوربین کامپکت با قابلیت WiFi استفاده می شود که توسط همین کلید قادر به ثبت تصاویر زیبایی خواهیم بود و با فشار دوباره همین دکمه می توان عمل فیلم برداری را متوقف کرد.بدنه این دوربین ورزشی طوری در نظر گرفته شده که می توان گفت ضد ضربه است زیرا بسیار مقاوم طراحی شده و همچنین از نفوذ رطوبت جلوگیری می کند که همین امر موجب می شود در هر آب و هوایی بتوان تصاویر جالبی خلق کرد.

  • ادمین گیلار
  • ۰
  • ۰

دوربین کامپکت علاوه بر فیلم برداری ، قابلیت عکس برداری با کیفیت بالا دارد که با ترکیب دوربین های کوچک مکعبی می توان تصاویر زیبایی که با کیفیت فول اچ دی ضبط کرد . دوربین کوچک پولاروید از محصولات شرکت پولاروید ، مجهز به یک آهنربای داخلی است که با استفاده از این آهنربا دوربین کوچک پولاروید را در هر سطح فلزی می توان نصب کرد و به راحتی از آن استفاده کرد.این دوربین خاصیت ضد آب دارد که موجب می شود در ورزش مورد استفاده ورزشکاران قرار بگیرد.یکی از ویژگی های مهم این دوربین این است که تصاویر ضبط شده را می توان در کارت حافظه ذخیره کرد و با اتصال به کامپیوتر و ... به راحتی آن ها را مشاهده کرد.دوربین مکعبی پولاروید با قابلیت وای فای این امکان را فراهم می کند که به راحتی به اینترنت دسترسی پیدا کنید.اتصال به مانت های مختلف مانند : اتصال دوربین پولاروید به دوچرخه ، کلاه ایمنی و ... از دیگر مزیت های این دوربین محسوب می شود.دوربین کوچک پولاروید با قابلیت وای فای دارای کارت حافظه تا 8 گیگا بایت می باشد.


بررسی اجمالی دوربین کوچک پولاروید با قابلیت وای فای

طراحی و شکل ظاهری دوربین کوچک پولاروید

بدنه این دوربین ورزشی طوری در نظر گرفته شده که می توان گفت ضد ضربه است زیرا بسیار مقاوم طراحی شده و همچنین از نفوذ رطوبت جلوگیری می کند که همین امر موجب می شود در هر آب و هوایی بتوان تصاویر جالبی خلق کرد.دوربین پولاروید آبی رنگ طراحی و تولید شده است.برای تصویر برداری ، برای ثبت تصاویر از کلید تعبیه شده بر روی بدنه مقاوم دوربین کامپکت استفاده می شود که توسط همین کلید قادر به ثبت تصاویر زیبایی خواهیم بود و با فشار دوباره همین دکمه می توان عمل فیلم برداری را متوقف کرد.


عملکرد سخت افزاری دوربین کامپکت با قابلیت وای فای

فاصله کانونی دوربین پولاروید مکعبی 3.4 میلی متر و زاویه دید آن 124 درجه تعریف شده است.همان طور که در بالا گفته شد دوربین کوچک پولاروید ، با کیفیت بالا و سرعت 30 فریم بر ثانیه تصویر برداری می کند که روزلوشن فیلم برداری دوربین کامپکت کوچک 1440P و عکس برداری آن 8 مگاپیکسل می باشد.دوربین کوچک ورزشی Cube می تواند تصاویر گرفته شده را بر روی کارت حافظه تا ظرفیت 64 گیگا بایت ذخیره کند و با اتصال به سیستم های مختلف اطلاعات ضبط شده را نمایش می دهد.دوربین پولاروید کوچک دارای پورت USB است و با استفاده از همین کابل نیز شارژ می شود.دوربین مکعبی پولاروید آبی با در اختیار داشتن باتری قوی قادر به فیلم برداری تا حدود 107 دقیقه است.در این دوربین لامپ LED  و میکروفون تعبیه شده است.این دوربین کوچک با فناوری وای فای که در آن طراحی شده این ویژگی را دارد که به راحتی شما را به اینترنتی متصل می کند که حتی با گوشی های همراه خود می توانید متصل شوید.


نتیجه گیری و مقایسه دوربین های کوچک پولاروید

شباهت های این دسته از دوربین های کامپکت بسیار بیشتر از تفاوت های آن ها است.با توجه به مطالب گفته شده می توان نیتجه گرفت که ، دوربین کوچک محصول پولاروید با توجه به ابعاد و اندازه کوچک خود به عنوان دوربین ورزشی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و از کیفیت بالای فیلم برداری برخوردار است که این ویژگی یکی از مهم ترین مشخصه ها برای کاربران محترم می باشد.این دوربین ها تفاوت هایی هم با هم دارند برای مثال : دوربین های دوربین مکعبی پولاروید قرمز ، دوربین کوچک پولاروید به رنگ مشکی و دوربین کوچک پولاروید ، دوربین اکشن فاقد تکنولوژی WiFi هستند در صورتی که دوربین کوچک پولاروید  دارای وای فای می باشد که امروزه بسیاری از کابران این نوع از دوربین های کوچک را انتخاب می کنند.

 

  • ادمین گیلار
  • ۰
  • ۰

دوربین کوچک پولاروید با قابلیت وای فای از محصولات شرکت پولاروید ، مجهز به یک آهنربای داخلی است که با استفاده از این آهنربا دوربین کوچک پولاروید را در هر سطح فلزی می توان نصب کرد و به راحتی از آن استفاده کرد.دوربین کامپکت با وای فای علاوه بر فیلم برداری ، قابلیت عکس برداری با کیفیت بالا دارد که با ترکیب دوربین های کوچک مکعبی می توان تصاویر زیبایی که با کیفیت فول اچ دی ضبط کرد.این دوربین خاصیت ضد آب دارد که موجب می شود در ورزش مورد استفاده ورزشکاران قرار بگیرد.یکی از ویژگی های مهم این دوربین این است که تصاویر ضبط شده را می توان در کارت حافظه ذخیره کرد و با اتصال به کامپیوتر و ... به راحتی آن ها را مشاهده کرد.دوربین کوچک پولاروید با قابلیت وای فای دارای کارت حافظه تا 8 گیگا بایت می باشد.دوربین کوچک پولاروید با قابلیت وای فای این امکان را فراهم می کند که به راحتی به اینترنت دسترسی پیدا کنید.اتصال به مانت های مختلف مانند : اتصال دوربین پولاروید به دوچرخه ، کلاه ایمنی و ... از دیگر مزیت های این دوربین محسوب می شود.

بررسی تخصصی دوربین پولاروید با وای فای

طراحی  دوربین کوچک پولاروید با قابلیت وای فای

دوربین پولاروید با وای فای به رنگ مشکی طراحی و تولید شده است.برای تصویر برداری و ثبت تصاویر از کلید تعبیه شده بر روی بدنه مقاوم دوربین کامپکت با قابلیت WiFi استفاده می شود که توسط همین کلید قادر به ثبت تصاویر زیبایی خواهیم بود و با فشار دوباره همین دکمه می توان عمل فیلم برداری را متوقف کرد.بدنه این دوربین ورزشی طوری در نظر گرفته شده که می توان گفت ضد ضربه است زیرا بسیار مقاوم طراحی شده و همچنین از نفوذ رطوبت جلوگیری می کند که همین امر موجب می شود در هر آب و هوایی بتوان تصاویر جالبی خلق کرد.


عملکرد سخت افزاری دوربین کامپکت با قابلیت وای فای

فاصله کانونی دوربین پولاروید مکعبی 3.4 میلی متر و زاویه دید آن 124 درجه تعریف شده است.دوربین مکعبی پولاروید مشکی با در اختیار داشتن باتری قوی قادر به فیلم برداری تا حدود 107 دقیقه است.در این دوربین لامپ LED  و میکروفون تعبیه شده است.این دوربین کوچک با فناوری وای فای که در آن طراحی شده این ویژگی را دارد که به راحتی شما را به اینترنتی متصل می کند که حتی با گوشی های همراه خود می توانید متصل شوید.همان طور که در بالا گفته شد دوربین کوچک مکعبی پولاروید ، با کیفیت بالا و سرعت 30 فریم بر ثانیه تصویر برداری می کند که روزلوشن فیلم برداری دوربین کامپکت کوچک 1440P و عکس برداری آن 8 مگاپیکسل می باشد.دوربین کوچک ورزشی Cube با وای فای می تواند تصاویر گرفته شده را بر روی کارت حافظه تا ظرفیت 64 گیگا بایت ذخیره کند و با اتصال به سیستم های مختلف اطلاعات ضبط شده را نمایش می دهد.دوربین پولاروید کوچک دارای پورت USB است و با استفاده از همین کابل نیز شارژ می شود.

نتیجه گیری و مقایسه دوربین های کوچک پولاروید

شباهت های این دسته از دوربین های کامپکت بسیار بیشتر از تفاوت های آن ها است.با توجه به مطالب گفته شده می توان نیتجه گرفت که ، دوربین کوچک محصول پولاروید با توجه به ابعاد و اندازه کوچک خود به عنوان دوربین ورزشی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و از کیفیت بالای فیلم برداری برخوردار است که این ویژگی یکی از مهم ترین مشخصه ها برای کاربران محترم می باشد.همچنین دوربین پولاروید با وای فای و دوربین کوچک پولاروید با قابلیت وای فای قادر به پشتیبانی از کارت حافظه تا 64 گیگا بایت هستند اما دوربین های ذکر شده در بالا فاقد این مشخصه می باشند.این دوربین ها تفاوت هایی هم با هم دارند برای مثال : دوربین های دوربین مکعبی پولاروید قرمز ، دوربین کوچک پولاروید به رنگ مشکی و دوربین کوچک پولاروید ، دوربین اکشن فاقد تکنولوژی WiFi هستنددر صورتی که دوربین کوچک پولاروید و دوربین پولاروید با وای فای از فناوری وای فای برخوردارند. 

 

  • ادمین گیلار
  • ۰
  • ۰

دوربین کوچک پولاروید با قابلیت عکس برداری که از محصولات شرکت پولاروید است که مجهز به یک آهنربای داخلی است که با استفاده از این آهنربا دوربین کوچک پولاروید را در هر سطح فلزی می توان نصب کرد و به راحتی از آن استفاده کرد.دوربین کامپکت علاوه بر فیلم برداری ، قابلیت عکس برداری با کیفیت بالا دارد که با ترکیب دوربین های کوچک مکعبی می توان تصاویر زیبایی که با کیفیت فول اچ دی ضبط کرد . اتصال به مانت های مختلف مانند : اتصال دوربین پولاروید به دوچرخه ، کلاه ایمنی و ... از دیگر مزیت های این دوربین محسوب می شود.از دیگر ویژگی های مهم این دوربین این است که تصاویر ضبط شده را می توان در کارت حافظه ذخیره کرد و با اتصال به کامپیوتر و ... به راحتی آن ها را مشاهده کرد.دوربین کوچک مشکی رنگ از میکروفون و لامپ LED تشکیل شده است.


بررسی اجمالی دوربین کوچک پولاروید با قابلیت عکس برداری

عملکرد سخت افزاری دوربین کامپکت

فاصله کانونی دوربین پولاروید مکعبی 3.4 میلی متر و زاویه دید آن 124 درجه تعریف شده است.همان طور که در بالا گفته شد دوربین کوچک مکعبی پولاروید ، با کیفیت بالا تصویر برداری می کند که روزلوشن فیلم برداری دوربین کامپکت کوچک ۱۰۸۰P و عکس برداری آن ۶ مگاپیکسل می باشد.دوربین کوچک ورزشی Cube می تواند تصاویر ثبت شده را بر روی کارت حافظه تا ظرفیت 32 گیگا بایت ذخیره کند.دوربین پولاروید کوچک دارای پورت USB است و با استفاده از همین کابل نیز شارژ می شود.دوربین کامپکت می تواند با استفاده از باتری قوی تا حدود 90 دقیقه تصویربرداری کند.


طراحی و شکل ظاهری دوربین پولاروید

این دوربین پولاروید مشکی رنگ طراحی و تولید شده است.بدنه این دوربین ورزشی طوری در نظر گرفته شده که می توان گفت ضد ضربه است زیرا بسیار مقاوم طراحی شده و همچنین از نفوذ رطوبت جلوگیری می کند که همین امر موجب می شود در هر آب و هوایی بتوان تصاویر جالبی خلق کرد.  برای تصویر برداری ، برای ثبت تصاویر از کلید تعبیه شده بر روی بدنه مقاوم دوربین کامپکت استفاده می شود که توسط همین کلید قادر به ثبت تصاویر زیبایی خواهیم بود و با فشار دوباره همین دکمه می توان عمل فیلم برداری را متوقف کرد.

ویژگی های کلی دوربین کامپکت


پشتیبانی از کارت حافظه

فاصله کانونی 3.4 میلی متر

طراحی منحصر به فرد 

سنسور CMOS

رزولوشن ۱۰۸۰P

زاویه دید 124 درجه


نتیجه گیری


با توجه به مطالب گفته شده می توان نیتجه گرفت که ، دوربین کوچک محصول پولاروید با توجه به ابعاد و اندازه کوچک خود به عنوان دوربین ورزشی نیز مورد استفاده قرار می گیرد و از کیفیت بالای فیلم برداری برخوردار است که این ویژگی یکی از مهم ترین مشخصه ها برای کاربران محترم می باشد و تنها تفاوت آن با دوربین کوچک پولاروید این است که بدنه دوربین کوچک پولاروید به رنگ مشکی مستحم تر ساخته شده که در همه شرایط آب و هوای مورد استفاده قرار می گیرد. 

 

  • ادمین گیلار
  • ۰
  • ۰

دوربین مخفی مینی دی وی مدل HD U8  به دلیل ابعاد مناسب و طراحی منحصر به فرد خود در بسیاری از مکان ها مورد استفاده کاربران قرا می گیرد.دوربین مینی دی وی مدل HD U8 قادر است صدا ، فیلم و تصاویر را با کیفیت بالا ضبط کند.دوربین مینی دی وی مدل HD U8 تصاویر ضبط شده را با کیفیت عالی ارائه می دهد.پشتیبانی از کارت حافظه و در اختیار داشتن پورت یو اس بی از دیگر مزیت های دوربین اچ دی مینی دی وی می باشد.همچنین وجود سنسور حرکتی در دوربین مدل U8 مورد توجه قرار می گیرد زیرا با بهره مندی از این ویژگی می توان اجسام در حال حرکت را با کیفیت بالا تصویر برداری کرد.

بررسی تخصصی دوربین مینی دی وی مدل HD U8

از نظر طراحی ساختار


دوربین مینی دی وی مدل HD U8 با رنگ های مشکی و نقره ای دارای بدنه پلاستیکی و کوچک است که با توجه با ساختار و طراحی خاص این دوربین در اکثر جا ها می توان از آن استفاده نمود.لنز دوربین مینی دی وی مدل HD U8 در بالای آن قرار دارد.زمانی که درپوش دوربین را بر می داریم پورت یو اس بی و کارت حافظه دیده می شود.کلید ON/OFF در سمت چپ و کلید های تشخیص حرکت و تغییر حالت به عکاسی در سمت راست دوربین مینی دی وی U8 است.


عملکرد سخت افزاری دوربین مینی دی وی مدل HD U8

دوربین مینی دی وی مدل HD U8 با رزولوشن 960*1280 و 480*720 با سرعت 30 فریم بر ثانیه فیلم برداری می کند.دوربین مینی دی وی دارای لامپ LED است که در تمام مدت ضبط تصاویر فلش ال ای دی خاموش است و مدت زمان ضبط دوربین 1 -2 ساعت است.باتری دوربین مینی دی وی با ظرفیت 320MAH با استفاده از پورت USB و اتصال به کامپیوتر شارژ می شود.کارت حافظه دوربین مینی دی وی مدل U8 تصاویر را تا 32 گیگا بایت را می تواند در خود ذخیره کند و اگر در صورت نیاز آن را به کامپیوتر و یا لپ تاپ متصل کنیم تصاویر را با کیفیت بالا برای مشاهده راحت تر ارائه می دهد.


 جمع بندی و مقایسه

دوربین مینی دی وی مدل HD U8 با کیفیت HD فیلم برداری می کند اما دوربین های کوچک دوربین مینی دی وی مدل  SQ11 و دوربین مینی دی وی  مدل SQ9 به صورت Full HD تصویربرداری می کنند.دوربین مینی دی وی Full HD مدل SQ9 قابلیت فیلم برداری در نور کم دارد در حالی که دوربین مینی دی وی مدل HD U8 چنین توانایی ندارد که می تواند از معایب آن محسوب شود.



خصوصیات کلی دوربین مینی دی وی مدل HD U8


 دارای سنسور حرکت

فیلم برداری با سرعت 30 فریم بر ثانیه 

پشتیبانی از کارت حافظه تا 32 گیگا بایت

پورت USB جهت انتقال تصاویر ضبط شده 

فیلم برداری با کیفیت بالا

  • ادمین گیلار
  • ۰
  • ۰

دوربین کوچک Full HD مدل QQ5 با طراحی سبک و قابل حمل بودن یکی از پرکاربردترین دوربین برای شما خواهد بود.دوربین کوچک Full HD مدل QQ5 دارای سنسور حرکتی می باشد که با نگهداری شارژ به محض دیدن حرکت فیلم برداری می کند.دوربین مینی دی وی Full HD دارای کارت حافظه و پورت USB است که با اتصال آن با کامپیوتر و یا لپ تاپ امکان مشاهده اطلاعات ضبط شده برای بیننده فراهم می سازد.دوربین کوچک Full HD مدل QQ5 با سایز کوچک و مناسب با زاویه دید 170 درجه یکی از جدید ترین و بهترین محصولات مینی دی وی است که می تواند به راحتی به صورت 170 درجه تصویر برداری کند.دوربین مینی دی وی مدل QQ5 تصاویر و فیلم های ثبت شده را حتی در جاهایی که نور کافی وجود ندارد با استفاده از لامپ مادون قرمز و با ویژگی مهم دید در شب با کیفیت Full HD و رزولوشن 1080*1920 و سرعت 60 فریم بر ثانیه ارائه می دهد.این محصول با استفاده از حسگر مادون قرمز تا فاصله بیشتر از 5 متر را قادر است با کیفیت بالا و نور زیاد تصویر برداری کند.زمانی که نیاز به چت تصویری داشته باشید با خرید دوربین مینی دی وی Full HD مدل QQ5 با قابلیت وب کم  امکان چت تصویری را برای شما فراهم می کند.باتری  لیتویم دار دوربین کوچک Full HD مدل QQ5 قادر به ضبط تصاویر و فیلم تا حدود 80 دقیقه است.

بررسی تخصصی دوربین کوچک Full HD مدل QQ5

 از نظر طراحی و ساختار

طراحی دوربین کوچک Full HD مدل QQ5 به گونه است که از بدنه فلزی تشکیل شده که حمل و نقل را برای کاربران راحت و آسان کرده است.کلید های Mode و On / Off در قسمت بالا و پورت USB در سمت چپ دوربین کوچک Full HD مدل QQ5 قرار دارد.6 لامپ مادون قرمز ؛ لنز دوربین و میکروفون در قسمت جلو ی دوربین کوچک Full HD مدل QQ5 است.کلید خاموش و روشن ، لامپ مادون قرمز و ال ای دی در پشت دوربین مینی دی وی Full HD و همچنین پورت کارت حافظه دوربین در قسمت پایین می باشد.


 عملکرد سخت افزاری  دوربین کوچک Full HD مدل QQ5

دوربین کوچک Full HD مدل QQ5 از باتری لتیوم دار تشکیل شده است که هم از طریق پورت USB کامپیوتر و هم کابل موبایل تا حدود 80 دقیقه با ظرفیت 300mAh شارژ می شود.داشتن پورت یو اس بی از ویژگی خوب این محصول به شمار می آید.فلیم ها و تصاویر دوربین فول اچ دی مدل QQ5 را می توانیم با استفاده کارت حافظه و یا رم آن و با اتصال یو اس بی دوربین به دستگاه های مختلف مانند: کامپیوتر و لپ تاپ تماشا کنیم.دوربین فول اچ دی مینی دی وی از کارت حافظه تا 64 گیگا بایت پشتیبانی می کند.دوربین کوچک مدل QQ5 با رزولوشن 1080*1920 ، 720*1280 فیلم برداری می کند و همچنین تصاویر را با کیفیت 12 مگا پیکسلی ارائه می دهد.دوربین مخفی مینی دی وی فول اچ دی مجهز به سیستم عامل Vista ، Mac Os و Linux است که این سیستم عامل از مزیت های این دوربین است.


 مقایسه و جمع بندی

ظرفیت باتری دوربین کوچک Full HD مدل QQ5 تا 300MAH است اما باتری دوربین مینی دی وی Full HD مدل SQ9 تا 200MAH ظرفیت دارد.کارت حافظه دوربین مدل QQ5 تا 64 گیگا بیت در صورتی که دوربین مینی دی وی مدل MD81-S و دوربین مینی دی وی Full HD مدل SQ9 تا 32 گیگا بایت را پشتیبانی می کند.


ویژگی های کلی دوربین کوچک Full HD مدل QQ5

ارائه تصاویر 12 مگا پیکسلی

قابلیت فیلم برداری در نور کم

دارای کیفیت تصویر Full HD 1080P

تشکیل شده از پورت USB

پشتیبانی از کارت حافظه تا 64 گیگا بایت

باتری لتیوم دار با ظرفیت 300mAh

زاویه دید 170 درجه ای

  • ادمین گیلار
  • ۰
  • ۰

دوربین چاپ سریع پولاروید جدید ترین محصول شرکت پولاروید می باشد که شرکت پولاروید با توجه به نیاز بازار که امروزه عکس سلفی مورد توجه کاربران قرار گرفته با تولید دوربین اسنپ تاچ این امکان را فراهم کرده است که پس از عکس برداری در همان لحظه می توان عکس های گرفته شده را چاپ و مشاهده کرد. دوربین پولاروید با قابلیت بلوتوث دارای صفحه نمایش لمسی 3.5 اینچی است که در 3 حالت  سیاه و سفید، رنگی و سپید vintage عکس هار ا به شما  با کیفیت فول اچ دی ارائه می دهد.دوربین چاپ سریع پولاروید اسنپ تاچ با قابلیت بلوتوث ، مجهز به بلوتوث این قابلیت را دارد که تصویر های ثبت شده را به راحتی از این طریق انتقال می دهد.

بررسی تخصصی دوربین چاپ سریع پولاروید اسنپ تاچ

طراحی و شکل ظاهری دوربین چاپ سریع پولاروید

دوربین چاپ سریع پولاروید اسنپ تاچ با قابلیت بلوتوث یکی از بهترین دوربین های شرکت پلوراید است که به شکل منحصر به فردی طراحی شده است.برای شروع تصویر برداری با این دوربین باید از کلید هایی که در بالای دوربین چاپ سریع پولاروید طراحی شده است استفاده کنیم.فقط با استفاده از صفحه نمایش لمسی قاب عکس را بچرخانید، دکمه شاتر را برای ضبط تصویر فشار دهید، سپس پس از اتمام کار عکس های گرفته شده را چاپ کنید تا از بهترین لحظات خود خاطره بسازید.


عملکرد سخت افزاری دوربین چاپ سریع پولاروید اسنپ تاچ با قابلیت بلوتوث

دوربین چاپ سریع پولاروید اسنپ تاچ با قابلیت بلوتوث ، با کیفیت بالا و روزلوشن فیلم برداری 1080P و عکس برداری آن 13 مگاپیکسل تصویر برداری می کند.دوربین چاپ سریع پولاروید می تواند تصاویر گرفته شده را بر روی کارت حافظه ذخیره کند و می توان تا 128 گیگا بایت ارتقا داد.دوربین پولاروید چاپ سریع تصاویر گرفته شده را با فناوری بلوتوث به راحتی انتقال می دهد.سنسور 3.5 اینچی در این دوربین به شما کمک می کند تا عکس های خیره کننده و زیبایی بگیرید.باتری این دوربین از نوع لیتیوم و با ظرفیت 1100mAh می باشد که زمان شارژ آن به مدت 30 دقیقه است.

 

کاغذ زینک پولاروید  PRINTS VANUALLY Vibrant 

با بهره گیری از تکنولوژی چاپ ZINK ZERO INK  ( که در مطالب بعدی بیشتر به بررسی این کاغذ ها می پردازیم ) به جوهر و تونر نیاز نخواهید داشت و همه چیز در کاغذهای عکسی که درون دوربین قرار گرفته بستگی دارد. این کاغذ چاپ مخصوص دوربین چاپ سریع پولاروید در برابر آب، پاره شدن، ضربه مقاوم است.پس از اینکه عکس مورد نظر خود را جهت چاپ سریع انتخاب نمودید ، دوربین چاپ سریع پولاروید اسنپ تاچ با قابلیت بلوتوث با تولید گرما حدود یک دقیقه تصاویر بر روی کاغذ چاپ می شود و از دستگاه خارج شده و شما می توانید به سادگی عکس های خود را مشاهده کنید.


نتیجه گیری 


همان طور که گفته شد دوربین چاپ سریع پولاروید اسنپ تاچ با قابلیت بلوتوث ، امکان انتقال سریع تصاویر را برای ما فراهم کرده است.یکی از مشخصه های دوربین که هنگام خرید به آن توجه می شود کیفیت تصویر برداری آن است که دوربین چاپ سریع پولاروید با کیفیت Full HD فیلم برداری می کند که این خود یکی از دلایل خرید این دستگاه است.


ویژگی های کلی دوربین کامپکت با قابلیت بلوتوث


قابلیت بلوتوث برای انتقال تصاویر

باتری لیتیومی شارژی از طریق USB

رزولوشن13 مگاپیکسل

فیلمبرداری فول اچ دی

مانیتور 3.5 اینچی

  • ادمین گیلار