نمایشگاه دوربین و دوربین های مخفی مینی دی وی

فروش انواع دوربین و دوربین های مخفی مینی دی وی

نمایشگاه دوربین و دوربین های مخفی مینی دی وی

فروش انواع دوربین و دوربین های مخفی مینی دی وی

  • ۰
  • ۰

سیستم دوربین خودرو با G-Sensor نصب می شود که در زمان تصادف ، آن لحظه را به طور خودکار ثبت می کند و همچنین با ردیاب GPS قادر به ذخیره آن در کارت حافظه micro SD برای دسترسی آسان تر می باشد. دوربین دیجیتال پولاروید مدل PD-E53 H با کیفیت فول اچ دی از محصولات شرکت پولاروید ، که از این دوربین می توانید برای ضبط لحظات مهم و در زمان رانندگی در خودرو استفاده کنید.دوربین پولاروید Full HD به راحتی در ماشین نصب می شود.بهتر است بدانید وضوح رنگ صفحه نمایش دوربین فول اچ دی خودرو 2 است.دوربین کامپکت با قابلیت ردیابی علاوه بر فیلم برداری ، قابلیت عکس برداری با کیفیت بالا و ضبط صدا دارد.از دیگر ویژگی های مهم این دوربین این است که تصاویر ضبط شده را می توان در کارت حافظه ذخیره کرد و با اتصال به کامپیوتر و ... به راحتی آن ها را مشاهده کرد.



معرفی کلی دوربین پولاروید مدل PD-E53 H با کیفیت فول اچ دی 

طراحی و شکل ظاهری دوربین کامپکت فول اچ دی 

در قسمت جلوی دوربین کامپکت Full HD صفحه نمایش و در کنار آن میکروفون قرار دارد.در سمت چپ دوربین کامپکت فول اچ دی  دکمه روشن / خاموش و تغییر حالت تعبیه شده که به کمک این کلید می توانید از تصادفات جلوگیری کنید و لحظات هیجان انگیز رانندگی را ضبط کنید.این دوربین به راحتی در شیشه جلوی ماشین نصب می شود.در بالای دوربین پولاروید با ردیابی جی پی اس ، محل اتصال پایه دوربین مشخص شده و این دوربین کوچک بسیار زیبا و منحصر به فرد طراحی شده است.

  • ۹۷/۰۴/۳۱
  • ادمین گیلار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی