نمایشگاه دوربین و دوربین های مخفی مینی دی وی

فروش انواع دوربین و دوربین های مخفی مینی دی وی

نمایشگاه دوربین و دوربین های مخفی مینی دی وی

فروش انواع دوربین و دوربین های مخفی مینی دی وی

  • ۰
  • ۰

 دوربین خودرویی داشبوردی دارای قابلیت دید در شب است. این توانایی کمک می‌کند تا در تاریکی مطلق هم تصاویر را با کیفیت و وضوح بالا ضبط ‌کند. این دوربین دارای سنسور حرکتی است. سنسور حرکتی سنسور پر‌قدرتی که این قابلیت را فراهم می‌کند تا به محض حرکت هر چیزی از جلوی خودرو، دوربین شروع به فیلم‌برداری ‌کند. دوربین داشبوردی قابل نصب روی داشبورد و شیشه ماشین و مجهز به LCD تاشو، برای فیلم‌برداری و ضبط صدای داخل و خارج خودرو مناسب است.


بررسی تخصصی دوربین داشبوردی با LCD تاشو

عملکرد سخت افزاری دوربین داشبوردی

دوربین داشبوردی با LCD تاشو، بلافاصله پس از روشن شدن خودرو، فعال می‌شود و با تعیین نوع عملیات شروع به کار می‌کند. این دوربین دارای باتری لیتیومی با پایداری بالا است. با اتصال دوربین داشبوردی به لپ‌تاپ و یا کامپیوتر می‌توان هم دوربین را شارژ کرد و هم از فایل‌های ذخیره شده در حافظه دوربین استفاده، و یا با سرعت بالایی به کامپیوتر منتقل کرد. نکته جالب این دوربین این است که حتی با شارژر فندکی هم قابل شارژ است. حافظه این دوربین از نوع اس‌دی (SD) است و ارتقای حافظه را تا ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می‌کند.این دوربین داشبوردی دارای پورت یو اس بی است که تمام تصاویر ضبط شده از طریق اتصال به کامپیوتر قابل مشاهده می باشد.


مشخصات دوربین داشبوردی دید در شب

قابلیت تصویر برداری با کیفیت عالی

امکان ضبط صدا

امکان شنود داخل و اطراف خودرو

مجهز به سنسور حساس به صدا

قابلیت دید در شب

مجهز به ال‌سی‌دی تاشو

دارای باتری لیتیومی و قابل استفاده با شارژر فندکی


  • ۹۷/۰۴/۲۸
  • ادمین گیلار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی