نمایشگاه دوربین و دوربین های مخفی مینی دی وی

فروش انواع دوربین و دوربین های مخفی مینی دی وی

نمایشگاه دوربین و دوربین های مخفی مینی دی وی

فروش انواع دوربین و دوربین های مخفی مینی دی وی

  • ۰
  • ۰

دوربین وای فای ip هوشمند 2016

دوربین وایرلس دوربین WiFi دوربین ip دوربین کنترل از راه دور

با استفاده از اپلیکیشن این دوربین هر لحظه تمامی اتفاقات را روی موبایل خود چک کنید…

این دوربین یک دوربین WiFi  به صورت P2P و ابری می باشد می باشد یعنی هم صدا و تصویر را به نقطه ای دیگر (موبایل ) می فرستد و هم می تواند صدا و تصویر را در بستر اینترنت ارسال کند و ما در نقطه ای دیگر که با موبایل به اینترنت متصل باشیم این صدا و تصویر را دریافت کنیم.

طریقه کار به این صورت است که شما این دوربین را به وسیله کابل USB به شارژر یا هر خروجی USB دیگر مثل کامپیوتر یا ضبط ماشین وصل می کنیم سپس آن  را روشن کرده از طریق موبایل  به آن وصل می شوید و دوربین را بر اساس پسورد مودم WiFi خود کانفیگ می کنیم حال می توانیم در دو مد از این دوربین استفاده کنیم یکی بصورت P2P یعنی ارتباط موبایل با دوربین بدون نیاز به اینترنت و یا مودم WiFi ولی در فاصله محدود و مد دیگر استفاده از مودم WiFi و ارسال تصویر روی بستر اینترنت و دریافت تصویر روی موبایل از هر مکانی که اینترنت داشته باشیم بدون محدودیت فاصله.

دوربین دارای رم داخلی می باشد که می توانید با موبایل دستور ضبط صدا یا تصویر برای آن ارسال کنید .

دوربین حتی قابلیت دید در شب هم دارد .

دوربین هوشمند 2016 دارای یک بلندگو نیز می باشد که می توانیم از طریق موبایل از هر نقطه ای پیامی برای دوربین ارسال کنیم و دوربین آن را پخش کند.

دوربین دارای حالت تشخیص حرکت می باشد به این صورت که اگر کسی از جلوی آن حرکت کند دوربین به مانند یک دزدگیر روی گوشی شما آلارم حرکت می فرستند و شما می توانید تصویر را در همان لحظه مشاهده کنید .

موقع اتصال به دوربین شما یک نام کاربری و رمز مشخص می کنید پس نگران هک آن توسط گوشی دیگر نباشید.

  • ۹۷/۰۴/۳۱
  • ادمین گیلار

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی